Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses – Ondřej Rulf
Ondřej Rulf
Diplomová práce
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses
Anotace:
Cílem této diplomové práce je podat informace o online marketingu a možnostech efektivního měření implementovaných prvků komunikačního mixu v prostředí internetu. V teoretické části se věnuji charakteristice internetového marketingu a jednotlivým prvkům komunikačního mixu se zaměřením na implementaci prvků internetové reklamy jako je SEO, PPC či e-mail marketing. Na závěr první části se věnuji metodám …víceAbstract:
The goal of this thesis is to present an overview of digital marketing and the methods of effectively evaluating implemented tools of the online communications “mix”. The theoretical part of the thesis provides a characteristic of digital marketing, of communications “mix” tools and focuses on implementing digital advertising tools such as SEO, PPC or e-mail marketing. The first part concludes by describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/cdkogm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RULF, Ondřej. \textit{Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdkogm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout