Lukáš Radil
Diplomová práce
Komunikační strategie ve firmě
Communication strategies in the company
Anotace:
Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta …víceAbstract:
Application-oriented work on the theme "Communication strategies in the company" is solving problems with corporate communications solution in companies. It is a reaction to the ever-present poor and nonconceptual marketing communication whether it's a small or large firm. The aim of this work is to provide an overview of communication tools and to show on concrete company, that for the formation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2010
- Vedoucí: Zora Říhová
- Oponent: Jiří Ošmera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný