Product placement a jeho vnímání českou populací – Lukáš Marek
Lukáš Marek
Bakalářská práce
Product placement a jeho vnímání českou populací
Product placement and its perception by Czech population
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou procesu vkládání produktů, služeb či značek do audiovizuálních děl, především pak do televizního vysílání, a jeho vnímáním českou populací. Cílem práce je přiblížit historii a vývoj product placementu, zanalyzovat ho jako část komunikačního mixu i jako marketingový nástroj a představit jeho různé druhy a novodobé trendy. Dále pojednat o legislativním rámci, …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the process of inserting products, services and brands into audiovisual works, especially into television programmes and its perception by the Czech population. The aim of the thesis is to describe the history and development of product placement, analyze it not only as a part of the communication mix but also as a marketing tool. The aim is also to introduce its different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ