Lukáš Marek

Bakalářská práce

Product placement a jeho vnímání českou populací

Product placement and its perception by Czech population
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou procesu vkládání produktů, služeb či značek do audiovizuálních děl, především pak do televizního vysílání, a jeho vnímáním českou populací. Cílem práce je přiblížit historii a vývoj product placementu, zanalyzovat ho jako část komunikačního mixu i jako marketingový nástroj a představit jeho různé druhy a novodobé trendy. Dále pojednat o legislativním rámci, …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the process of inserting products, services and brands into audiovisual works, especially into television programmes and its perception by the Czech population. The aim of the thesis is to describe the history and development of product placement, analyze it not only as a part of the communication mix but also as a marketing tool. The aim is also to introduce its different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69922