Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora – Bc. Magda Radová
Bc. Magda Radová
Bachelor's thesis
Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora
The method of argumentation and persuasion in advertising - Studies of the Flora ad campaign
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu z pohledu přesvědčování a argumentace k veřejnosti. Zabývá se především metodami psychologie reklamy a jejími vlivy na spotřební chování. Jelikož je reklama nástrojem komunikačního mixu, část práce se také zaměřuje na oblast marketingové komunikace. Praktická část je věnována studii reklamní kampaně, kde analyzuje použité nástroje marketingové komunikace a psychologické …moreAbstract:
This thesis focuses on advertising from the perspective of psychological persuasion and argument to the public. Mainly deals with methods of advertising psychology and its influences on consumer behavior. Since advertising is a tool of communication mix, part of the work also focuses on marketing communications. The practical part is devoted to study advertising campaign, which analyzes the tools used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w0fqo/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADOVÁ, Magda. \textit{Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cf57g4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova