Marketingová komunikace na sociálních sítích vybrané společnosti – Bc. Lucie Kulíšková
Bc. Lucie Kulíšková
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích vybrané společnosti
Marketing communication on social networks in selected organization
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti JB SPORT, s.r.o. Společnost patří mezi největší prodejce sportovního vybavení v České republice. Zaměřuje se na prodej vybavení na lední hokej, kolečkové brusle, tenis, florbal a další sporty. V teoretické části budou zpracována sekundární data, která budou získána z odborné literatury a ověřených internetových …víceAbstract:
The main aim of this master thesis is to evaluate marketing communication on social media of JB SPORT, s. r. o. This company is one of the biggest sport equipment sellers in the Czech Republic and it is mainly focused on ice hockey, roller-skating, tennis, floorball, and other sports equipment. In the theoretical part of the thesis, data from literature and reliable internet sources will be processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva