Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti – Bc. Marianna Morvaiová
Bc. Marianna Morvaiová
Diplomová práce
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Modern customer relationship management as a way to company's prosperity
Abstract:
The aim of my thesis was to analyze the management of relations with customer as an interactive process to achieve an optimal balance between company possibilities and satisfaction of customer needs. The diploma work is divided into five chapters. It contains 14 pictures, 4 tables and 4 enclosures. In the first three theoretical parts, I have focused mainly on the different stages of acquiring and …víceAbstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo priblížiť problematiku riadenie vzťahov so zákazníkom, ako interaktívny proces pri dosiahnutí optimálnej rovnováhy medzi možnosťami firmy a uspokojovaním zákazníckych potrieb. Práca je rozdelená do piatich kapitol. Obsahuje 14 obrázkov, 4 tabuľky a 4 prílohy. V prvých troch teoretických častiach som sa zamerala hlavne na jednotlivé fázy získavania a udržiavania si …víceKlíčová slova
Základné pojmy moderné metódy interaktívny proces riadenie vzťahov so zákazníkmi inovácie potreba zákazníka spokojnosť zákazníka starostlivosť o zákazníka CRM systém. Key words modern methods interactive process the management of relations with customers innovations customer need customer satisfaction customer care CRM system.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t1z4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Financial Statements in the Novartis and Pfizer Companies and their Impact on the Management of the Company
Munira Iadgarova -
Analysis of the Financial Statements in the CTP Investment s.r.o. and Their Impact on the Management of the Company
Rauan Nurbatyrov -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička