Teenager jako cílová skupina mediální persvaze – Andrea Masárová
Andrea Masárová
Bachelor's thesis
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Teenager as a target group of media persuasion
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat obsahy časopisů určených pro teenagery, Popcorn a Bravo, nalézt v nich persvazivní prvky včetně výskytu značek produktů a pomocí hloubkových rozhovorů s 8 respondenty ve věku 13-16 prokázat působení nejen těchto prvků, ale i celkové komunikace v časopisech ze strany autorů. Teoretická část vymezuje pojmy užívané v textu práce a obsahuje kritickou rešerši …moreAbstract:
Bachelor thesis aims to analyze the contents of magazines for teenagers, Popcorn and Bravo, find within them persuasive elements including the presences of brands and products, persuasive communication, and using in-depth interviews with 8 respondents aged 13 to 16 demonstrate the effect of persuasion. The theoretical part defines the terms used in the text of the thesis contains a critical literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Masárová, Andrea. Teenager jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova