Koučování jako nástroj rozvoje osobnostního potenciálu zaměstnanců a prosperity firmy – Bc. Marcel Palma
Bc. Marcel Palma
Master's thesis
Koučování jako nástroj rozvoje osobnostního potenciálu zaměstnanců a prosperity firmy
Coaching as a tool for development of employees' personal potential and company prosperity
Abstract:
Tématem této práce je využití metod koučování v prostředí malých a středních firem jako jednoho z nástrojů pro podporu osobního rozvoje manažerů a zaměstnanců. Autor práce si klade za cíl na základě teoretických poznatků získaných z odborné literatury, vědeckých studií a výsledků vlastního šetření v konkrétním podniku vypracovat pro tento podnik plán implementace koučování. Tento plán obsahuje průzkum …moreAbstract:
This work deals with the use of coaching methods in the environment of small and medium enterprises as one of the tools for personal development of managers and employees. The aim of the author of the thesis is to develop a plan for the implementation of coaching for a particular company, based on theoretical knowledge gained from scientific literature, scientific studies and results of own research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wrd28/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PALMA, Marcel. \textit{Koučování jako nástroj rozvoje osobnostního potenciálu zaměstnanců a prosperity firmy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ci9vz2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria