Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky – Tereza Kopecká
Tereza Kopecká
Diplomová práce
Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky
Arts Institute - communication strategy in the field of cultural policy
Anotace:
Komunikace je běžnou součástí institucí veřejného sektoru. Strategické řízení komunikace tak, aby vedlo ke splnění definovaných cílů už však nikoli. Této hypotéze odpovídá i Institut umění, který komunikuje se svými cílovými skupinami velmi nekoncepčně. Neplánuje komunikační aktivity a nevyhodnocuje jejich úspěšnost i přes to, že jeho hlavním posláním je podpora a prezentace umění a kultury. Teoretická …víceAbstract:
Communication is a regular part of public sector institutions, whereas strategic communication management serving to reach set targets is significantly less common. This hypothesis fits well the case of the Arts Institute, which tends to communicate with its target groups in a rather unsystematic way. Communication activities are not planned or evaluated, even though its main mission is to support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Ondřej Kubala
- Oponent: Jan Šlajs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková