Tereza Kopecká

Diplomová práce

Institut Umění – komunikační strategie v oblasti kulturní politiky

Arts Institute - communication strategy in the field of cultural policy
Anotace:
Komunikace je běžnou součástí institucí veřejného sektoru. Strategické řízení komunikace tak, aby vedlo ke splnění definovaných cílů už však nikoli. Této hypotéze odpovídá i Institut umění, který komunikuje se svými cílovými skupinami velmi nekoncepčně. Neplánuje komunikační aktivity a nevyhodnocuje jejich úspěšnost i přes to, že jeho hlavním posláním je podpora a prezentace umění a kultury. Teoretická …více
Abstract:
Communication is a regular part of public sector institutions, whereas strategic communication management serving to reach set targets is significantly less common. This hypothesis fits well the case of the Arts Institute, which tends to communicate with its target groups in a rather unsystematic way. Communication activities are not planned or evaluated, even though its main mission is to support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Kubala
  • Oponent: Jan Šlajs

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57833