Online propagace na ruském internetu – Jiří HOLEČEK
Jiří HOLEČEK
Bakalářská práce
Online propagace na ruském internetu
Online Advertising on the Russian Internet
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude analyzovat ruský internet v rámci potenciálu zahraniční online propagace firem ? především z oboru průmyslové výroby a strojírenství. V analytické části bakalářské práce bude provedena podrobná charakteristika ruskojazyčných vyhledávacích serverů a analýza klíčových slov relevantních pro firemní propagaci za sledované období 2011 ? 2013. Dále bude analyzována případová studie …víceAbstract:
ABSTRACT The aim of my bachelor work is to analyse the Russian Internet in the potential of online promotion of foreign companies - especially in the matter of manufacturing and engineering. In the analytical part of the thesis is detailed characterization of Russian-language search engines and keyword analysis relevant for corporate promotion examined for the period 2011 - 2013. Also will be analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEČEK, Jiří. Online propagace na ruském internetu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman