Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe – Bc. Lubomír Kůtek
Bc. Lubomír Kůtek
Master's thesis
Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe
Trends in marketing communication - corporate discourse practice
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe. Marketing je nástroj, který pomáhá k realizaci cílů a záměrů podniku, tedy i k tvorbě zisku. V první části se soustředím na teorii, tedy různé prameny týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá část analyzuje praktické ukázky využití marketingových nástrojů ve dvou konkrétních firmách. Navrhuje změny …moreAbstract:
The topic of the thesis is the new trends in marketing communications - corporate discourse practice. Marketing is a tool that helps to meet the goals and objectives of the company, thus also creating a profit. In the first part we focus on the theory, i.e. various sources and our own experience concerning marketing and marketing communications. The second section describes practical examples of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/extw3/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna