Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami – Bc. Daniel Brych
Bc. Daniel Brych
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Anotace:
Tématem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami. Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření provedla analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybrané obchodní jednotce. Analýza hodnotí současný stav vybrané obchodní jednotky, přičemž autor navrhuje opatření, které mohou obchodu sloužit, jako návod …víceAbstract:
Theme of the bachelor´s thesis is customer relationship management in choosen company in the retail sporting goods store. The bachelor thesis, through a questionnaire survey, analyzed the current state of control relationship management with customers in a selected business unit. The analysis evaluates the current state of the selected business unit, with the author's suggestion which can serve for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Kovaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRYCH, Daniel. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cmfewq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Marie MÁCHOVÁ -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková