Michal Krokosch
Master's thesis
Analýza trhu v oblasti social CRM
Analysis of the Social CRM Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá Social CRM a aktuální situací na trhu těchto systémů. V současné době se totiž jedním z nejdůležitějších marketingových kanálů stávají sociální sítě, prostřednictvím kterých probíhá velká část interakce se zákazníkem. K analýze tohoto kanálu v rámci CRM se pak využívá Social CRM. Cílem práce je analyzovat nabídku a poptávku na trhu, detailně ji popsat a porovnat, které …moreAbstract:
This diploma thesis deals with Social CRM and current situation on the market of those systems. Nowadays, social networks are becoming one of the most important marketing channels and huge part of customer interaction is happening through them. Social CRM is then used to analyse this channel via CRM. The main goal of the thesis is to analyse demand and supply of the market, to describe it in detail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76005
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Milan Pinte
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Web-based information system for Duha AZ
Jonáš Rosecký -
Cloud computing as a way to information system development in SME
Jan Tomíšek -
Use of Geographic Information System in Environmental Science
Ondřej Sáňka -
Evaluation of information system success in particular organization
Asare Boateng -
Information system design in UML
Armend Qerimi -
Design of restoration information system
Nagarajan Murugan -
Self-organizing Similarity Search - The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang