Ngoc Han Doan

Bachelor's thesis

Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu

Efficiency of communication tools in HR marketing
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing communication tools in HR at Komerční banka a.s. and their effectiveness. Then propose recommendations for possible changes in the use of HR marketing tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. To obtain data to measure the effectiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Marcela Palíšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42101