Ngoc Han Doan

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu

Efficiency of communication tools in HR marketing
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the marketing communication tools in HR at Komerční banka a.s. and their effectiveness. Then propose recommendations for possible changes in the use of HR marketing tools to enhance observed indicators of the company's strategy. For the creation of the theoretical part the methods of literature search and compilation are used. To obtain data to measure the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Marcela Palíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42101