Alice BRÁDKOVÁ

Master's thesis

Marketing malé obchodní firmy

Marketing of a small business firm
Abstract:
Tato práce se zabývá využíváním marketingu v malých firmách. V úvodní části jsou specifikovány charakteristické rysy těchto podniků a jsou představeny jejich typické problémy s marketingem. Jsou zde základní kroky a principy, které by měly být při marketingovém plánování dodržovány. Praktická část obsahuje vlastní šetření, zaměřené na malou firmu, prodávající nářadí a stroje. Cílem práce je zhodnotit …more
Abstract:
This work deals with using marketing in small businesses. The first part specifies the characteristic features of these enterprises and presents their typical problems with marketing. There are the basic steps and principles that the marketing planning should follow. The practical part contains own investigation, focused on a small firm which sells tools and machines. This work targets are to evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRÁDKOVÁ, Alice. Marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management