Alice BRÁDKOVÁ
Master's thesis
Marketing malé obchodní firmy
Marketing of a small business firm
Abstract:
Tato práce se zabývá využíváním marketingu v malých firmách. V úvodní části jsou specifikovány charakteristické rysy těchto podniků a jsou představeny jejich typické problémy s marketingem. Jsou zde základní kroky a principy, které by měly být při marketingovém plánování dodržovány. Praktická část obsahuje vlastní šetření, zaměřené na malou firmu, prodávající nářadí a stroje. Cílem práce je zhodnotit …moreAbstract:
This work deals with using marketing in small businesses. The first part specifies the characteristic features of these enterprises and presents their typical problems with marketing. There are the basic steps and principles that the marketing planning should follow. The practical part contains own investigation, focused on a small firm which sells tools and machines. This work targets are to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRÁDKOVÁ, Alice. \textit{Marketing malé obchodní firmy}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/cozxlv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRÁDKOVÁ, Alice. Marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Lenka Ostrčilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková -
Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Jiří Prášek -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Personální marketingový mix
Anna Müllerová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Marketingový mix a jeho efektivní využití ve společnosti Black Storm, s.r.o.
Zdeněk Krebs