Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti – Ondřej Krišica
Ondřej Krišica
Master's thesis
Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Use of Content Network in Online Advertising – Evaluation of its Success Factors
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá obsahovou sítí v rámci internetové reklamy a zhodnocením faktorů její úspěšnosti v rámci internetových kampaní. V úvodní části práce jsou popsány nejpoužívanější platební modely internetového marketingu a metody dělení internetové reklamy dle vlastností. V další části jsou popsány používané metriky a metody cílení využívané v soudobé praxi. Představeny jsou i nejčastěji využívané …viacAbstract:
The thesis is concerned with a content network within the scope of online advertising and evaluation of factors of its success within online campaigns. The introductory part deals with the most common revenue models of online marketing and categorizing methods of online advertising regarding their specifics. The body of the paper describes metrics and a method of targeting applied in contemporaneous …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36131
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Zdeněk Mareček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36131
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout