Bc. Kateřina Janovská

Diplomová práce

Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops
Anotace:
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky …více
Abstract:
The master thesis is concerned with the issue of The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops. The text itself is divided into three main sections. In so called theoretical part the concept of marketing communications, social marketing, social advertising, corporate social responsibility and generation X and Y is defined. The text also addresses the plastic pollution and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janovská, Kateřina. Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe