Bc. Kateřina Janovská

Master's thesis

Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops
Abstract:
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky …more
Abstract:
The master thesis is concerned with the issue of The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops. The text itself is divided into three main sections. In so called theoretical part the concept of marketing communications, social marketing, social advertising, corporate social responsibility and generation X and Y is defined. The text also addresses the plastic pollution and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janovská, Kateřina. Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe