Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y – Bc. Kateřina Janovská
Bc. Kateřina Janovská
Master's thesis
Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops
Abstract:
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky …moreAbstract:
The master thesis is concerned with the issue of The X and Y Generations' Perception of the Concept of Zero Waste Shops. The text itself is divided into three main sections. In so called theoretical part the concept of marketing communications, social marketing, social advertising, corporate social responsibility and generation X and Y is defined. The text also addresses the plastic pollution and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOVSKÁ, Kateřina. \textit{Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/cqlsx1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janovská, Kateřina. Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická