Bc. Tomáš Hones

Diplomová práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem

Anotace:
Diplomová práce zhodnocuje efektivitu využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace výrobních podniků Huawei a Xiaomi. Obsahem analýzy byly všechny příspěvky na facebookových profilech obou konkurenčních značek za rok 2021. Autor příspěvky člení do příslušných kategorií a následně je hodnotí pomocí hodnotících kritérií, které obsahují reakce „to se mi líbí“, „super“ a ostatní reakce, které …více
Abstract:
The thesis evaluates the effectiveness of the use of social networks in the marketing communication of the manufacturing companies Huawei and Xiaomi. The content of the analysis was all the posts on the Facebook profiles of the two competing brands for the year 2021. The author categorizes the posts and then evaluates them using evaluation criteria that include "like", "awesome" and other reactions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika