Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením v mateřské škole – Bc. Lenka Nakládalová
Bc. Lenka Nakládalová
Diplomová práce
Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením v mateřské škole
Comprehensive rehabilitation of children with physical and combined handicap at nursery school
Anotace:
Nakládalová,Lenka: Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením v mateřské škole. ( Diplomová práce).Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2007. 78 s. Diplomová práce se zabývá možnostmi ucelené rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením v mateřské škole na školním vzdělávacím programu a kazuistikách vybraných dětí.Abstract:
Nakládalová Lenka : Comprehensive rehabilitation of children with physical and combined handicapped in the nursery school.(Diploma thesis).Brno: Faculty of education,MasarykUniversity,2007.78 pages. This diploma thesis is concerned with possiblecomprehensive rehabilitation for physical and combined handicapped children on the school educational programme and also several casuistics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1cqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Spolupráce pomáhajících institucí a rodičů v péči o děti a mladistvé s poruchou autistického spektra a kombinovaným postižením
Jana KAŠÍKOVÁ -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová