Michal Dvořák
Bachelor's thesis
Změna managementu Jihočeské filharmonie
South Czech Philharmonic (former South Bohemian Philharmonic) Change of Management
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza změn, které nastaly po nástupu Otakara Svobody na pozici ředitele Jihočeské filharmonie. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s ředitelem Otakarem Svobodou, marketingovou vedoucí Kateřinou Kyselovou a malířem Jiřím Votrubou i výročních zpráv, ročenek a organizačních řádů. Shrnuje nejdůležitější změny, které se projevily zejména v oblasti …moreAbstract:
The goal of bachelor thesis is to analyse changes after appointment of Otakar Svoboda as director of South Czech Philharmonic. The analysis is based on expert interviews with director Otakar Svoboda, marketing director Kateřina Kyselová and painter Jiří Votruba as well as on annual reports, yearbooks and organizational orders. Thesis summarize most important changes in the fields of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51773
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Ilja Šmíd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Komunikační mix firmy Amoena
Barbora Tichá -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková