Změna managementu Jihočeské filharmonie – Michal Dvořák
Michal Dvořák
Bakalářská práce
Změna managementu Jihočeské filharmonie
South Czech Philharmonic (former South Bohemian Philharmonic) Change of Management
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza změn, které nastaly po nástupu Otakara Svobody na pozici ředitele Jihočeské filharmonie. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s ředitelem Otakarem Svobodou, marketingovou vedoucí Kateřinou Kyselovou a malířem Jiřím Votrubou i výročních zpráv, ročenek a organizačních řádů. Shrnuje nejdůležitější změny, které se projevily zejména v oblasti …víceAbstract:
The goal of bachelor thesis is to analyse changes after appointment of Otakar Svoboda as director of South Czech Philharmonic. The analysis is based on expert interviews with director Otakar Svoboda, marketing director Kateřina Kyselová and painter Jiří Votruba as well as on annual reports, yearbooks and organizational orders. Thesis summarize most important changes in the fields of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Ilja Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Komunikační mix firmy Amoena
Barbora Tichá -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
The Blog as a Company Promotional Tool
Adéla Jursíková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková