Bc. Petr Kolář

Bachelor's thesis

Strategická analýza konkrétního podniku

Strategic analysis of the particular company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza konkrétního podniku“ je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a její shrnutí do matice SWOT ze které vychází návrhy na strategii dalšího rozvoje. V teoretické části popíši vybrané metody strategické analýzy zahrnující SWOT analýzu. V praktické části budou tyto teoretické poznatky aplikovány na výrobce těstovin Europasta SE, na jejichž základně …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Strategic analysis of particular company” is to analyze both internal and external environment and to summarize it in the SWOT matrix. In the theoretical part, selected methods of strategic analysis including SWOT analysis is described. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to the pasta manufacturer Europasta SE based on which proposals of further …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta