Bc. Dmitrij Lipovskij

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí v B2C komunikaci

The use of social networks in B2C communication
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na marketing, konkrétně na event marketing a internetový marketing. Další část je zaměřena na sociální sítě, jak světové tak české. Jsou popsány konkrétní platformy a jejich marketingová komunikace. Také jsou zde uvedeny rizika při využívání těchto sítí a stanoveny pracovní hypotézy. V praktické části práce jsou popsány Facebookové stránky vybraných společností …více
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis is focused on marketing, specifically on event marketing and internet marketing. Another part is focused on social networking, global and Czech. Describes the specific platforms and their marketing communications. Also, there are mentioned risk in the use of these networks and established the working hypothesis. The practical part describes the Facebook page …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní