Ekonomická analýza vybrané společnosti – Bc. Monika Rohlíková
Bc. Monika Rohlíková
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybrané společnosti
Economic Analysis of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce zpracovává ekonomickou analýzu společnosti Tramontáž, spol., s. r. o. v letech 2016 až 2020. Cílem práce je komplexní posouzení ekonomické situace společnosti. Dílčím cílem je porovnat podnik v rámci odvětví a v případě nalezení problémů navrhnout možná řešení vedoucí k efektivnějšímu fungování společnosti. Nejprve je stanovena metodika, která popisuje postupy použité v práci. Dále …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the economic analysis of the company Tramontáž, spol., s. r. o. from 2016 to 2020. The aim of the thesis is complex assessment of the company's economic situation. The partial goal is to compare the company within the industry and, if problems are found, suggest possible solutions to make the company work more efficiently. First, the thesis establishes the methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavlína Hálová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva