Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice – Bc. Lucie Slobodzianová
Bc. Lucie Slobodzianová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Customer satisfaction of ŠKODA AUTO a. s. in After Sales in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude s využitím teoretických poznatků a na základě provedené analýzy současného stavu v oblasti zkoumání zákaznické spokojenosti s firmou ŠKODA AUTO a.s. navrhnout úpravy či změny za účelem zefektivnění a zjednodušení CSS studie. Práce je členěna do dvou oblastí, z nichž první popisuje teoretické základy, metody a procesy marketingového výzkumu, kam výzkumy zákaznické spokojenosti …moreAbstract:
The aim of the thesis will be using theoretical knowledge and based on the analysis of the current state of exploration of customer satisfaction with the company ŠKODA AUTO a.s. propose adjustments or changes to streamline and simplify the CSS study. The thesis is divided into two areas. The first describes theoretical basis, methods and processes of marketing research, where surveys of customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k04h5/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOBODZIANOVÁ, Lucie. \textit{Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cubvqx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri