Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Veronika Janáková
Bc. Veronika Janáková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Anotace:
Téma této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační část. V teoretické části je popisován maloobchod, vysvětlena definice řízení vztahů se zákazníky. Dále je tato část zaměřena na řízení lidských zdrojů a věrnostních systémů. V aplikační …víceAbstract:
The theme of this bachelor´s thesis is customer relationship management in a selected business subject in the grocery retail. The thesis is divided into two parts, the theoretical-methodological and the application part. In the theoretical part both the retail and the definition of customer relationship management are described and explained. This part also focuses on human resources management and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lh1r0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÁKOVÁ, Veronika. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cutl2t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane