Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města – Michal Novotný
Michal Novotný
Bachelor's thesis
Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města
Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávající komunikační strategie města Otrokovice z hlediska složek ekonomického a kulturního rozvoje. Dalším cílem práce je zhodnocení konkrétního řešení, jeho dopadů na ekonomický a kulturní rozvoj a vyslovení návrhů k doplnění dané strategie. Popis a hodnocení významu územního plánování, jako součásti rozvoje města, je obsažen v první části. V druhé …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis and assessment of the current communication strategy of the town of Otrokovice in the view of economic and cultural development. Another aim of the work is the assessment of a particular solution, its impact on economic and cultural development and expressing suggestions to supplement the strategy. The description and assessment of the importance of land …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22726
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Jiří Patočka
- Reader: Alena Miklová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Michal. \textit{Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/cv1ug5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22726
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin