Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí – Silvie LOJKÁSKOVÁ
Silvie LOJKÁSKOVÁ
Diplomová práce
Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí
Learning tasks in primary science in relation to the type of knowledge
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu učebních úloh třetí a páté třídy ve vyučovacích hodinách tematického okruhu Rozmanitost přírody. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti kategorií znalostí jako cíle přírodovědného vzdělávání, popisuje učební úlohy z pohledu prostředku k utváření znalostí, seznamuje s psychologickými specifiky žáka jako řešitele těchto učebních úloh. Také informuje …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of the instructional tasks used in the 3rd and the 5th years of primary school, in lessons aimed at the theme Variety of Nature. The Theoretical Part summarises findings in the field of knowledge categories as the objective of science education and it also describes instructional tasks as a tool for knowledge and presents psychological characteristics of a pupil solving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 7. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOJKÁSKOVÁ, Silvie. Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová