Jana WEBEROVÁ
Diplomová práce
Typy učebních úloh v přírodovědě
Types of the learning tasks in elementary science
Anotace:
Diplomová práce ?Typy učebních úloh v přírodovědě? je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zaměřuje na objasnění smyslu a cíle přírodovědného vzdělávání. Druhá kapitola je věnována obsahu přírodovědné výuky. Třetí kapitola charakterizuje a klasifikuje učební úlohy. Ve čtvrté kapitole se zaměření otáčí k učiteli, první část je věnována didaktické analýze učiva, druhá část se zabývá tvorbou souboru …víceAbstract:
Thesis ?Types of the learning tasks in elementary science? consists of six chapters. First chapter focuses on describing the purpose and goals of education in natural science. Second chapter is dedicated to the content of elementary science. Third chapter characterizes and classifies learning tasks. The main focus of the fourth chapter turns to the teacher. First part is dedicated to didactic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEBEROVÁ, Jana. Typy učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová