Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz – Barbora Jarošová
Barbora Jarošová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz
Online Marketing Communication Project of E-shop Dumplavek.cz
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace na internetu pro e-shop Dumplavek.cz. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky e-commerce, internetového marketingu, jakožto nástroje pro propagaci a samozřejmě propagací e-shopu na internetu samotnou. Praktická část je pak věnována analýzám e-shopu a to jak z hlediska …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a project of marketing communications on the Internet for e-shop Dumplavek.cz. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is an introduction to the problems of e-commerce, Internet marketing as a tool for promotion and of course promoting e-shop on the internet itself. The practical part is devoted to the analysis of e-shop …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Barbora. \textit{Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/cvrh2k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jarošová, Barbora. Projekt marketingové komunikace na Internetu e-shopu Dumplavek.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman