Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny – Bc. Petra Ryšková
Bc. Petra Ryšková
Diplomová práce
Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny
The Corporate Culture of ArcelorMittal Ostrava
Anotace:
Diplomová práce pojednává o analýze firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a jejich dceřiných společností. Z velké části zpracovává teoretická východiska k tématu firemní kultury, představuje její postavení v rámci systému firemní identity, pojednává o kulturních rozdílech a změnách ve firemní kultuře. Zajímavou kapitolou je zdůvodnění proč měnit firemní kulturu, jak změnu úspěšně realizovat …víceAbstract:
My work analyses the corporate culture of ArcelorMittal Ostrava and its subsidiaries. It discusses the theoretical background of corporate culture and presents its role in terms of corporate identity. It also deals with cultural differences and changes in the corporate culture. An important part explains the reasons why it is necessary to change the corporate culture, how to successfully implement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠKOVÁ, Petra. \textit{Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cwortv/.
Jak správně citovat práci
Ryšková, Petra. Analýza firemní kultury společnosti ArcelorMittal Ostrava a návrh koncepce její změny. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura nadnárodních firem a proces získávání nových zaměstnanců
Naďa Kryglová -
Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců
Dana Henčeková -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Dagmar Babková -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Katarína Harcsová -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Ivana Gyürke