Simona Haganová

Master's thesis

Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu

Beyond the filter: the effect of marketing communication on body image, well-being and productivity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na body image, well-being a produktivitu v práci, studiu či jiných činnostech. Body image označuje subjektivní vnímání těla, které jednotlivci dávají do kontextu s všeobecným ideálem krásy. Toto srovnání pak vytváří tlak na změnu vzhledu, který se může projevit snižováním well-being a vývojem psychických poruch a úzkostí. To se následně odráží …viac
Abstract:
The thesis deals with the influence of marketing communication on body image, well-being, and productivity at work, study, or other activities. Body image refers to the subjective perception of the body that individuals put in context with a general ideal of beauty. This position then creates pressure to change appearance, which can manifest in decreased well-being and the development of psychological …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
  • Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91995