Ing. Zuzana Zemanová

Bachelor's thesis

Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů

Loyalty Programs and Effective Targeting of Support on the Basis of Loyalty Programs
Abstract:
Věrnostní programy jsou široce využívaný marketingový nástroj. Jeho zavedení souvisí s dlouhodobou strategií řízení CRM v podniku. Správný výběr cílové skupiny a dobrá struktura věrnostního programu jsou nutné k plnění specifických cílů, kterých jiné nástroje podpory prodeje nedosáhnou. Mezi tyto cíle patří především dlouhodobé zvyšování loajality zákazníka a udržování zákaznické základny s menší citlivostí …more
Abstract:
Loyalty programs are widely used marketing tools. Its launch is related to long-term strategy of CRM in the company. The correct choice of target groups and well-structured program are necessary to accomplish targets which other tools of sales support are not able to reach. These targets are particularly long-term increase in customer loyalty and maintenance of customer base with less sensitivity to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní