Návrh marketingové strategie prodeje obuvi na míru – Bc. Kristýna Konhefrová
Bc. Kristýna Konhefrová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie prodeje obuvi na míru
Marketing strategy for sale of tailor-made shoes
Anotace:
Diplomová práce pojednává o návrhu marketingové strategie svatebního salonu Kristýniny šaty, který se nachází v Praze. Hlavní specializací je prodej a výpůjčky svatebních šatů, prodej bot byl plánován jako doplňkový sortiment. Během druhé svatební sezony salonu však tvořil příjem z prodeje bot na míru už 1/3 příjmu společnosti. Právě z těchto důvodů se společnost rozhodla podpořit prodej obuvi vzhledem …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the design of the marketing strategy of the wedding salon Kristýniny Šaty, which is located in Prague. The main specialization of this salon is the sale and rental of wedding dresses. The sale of shoes was planned as an additional service. During the second wedding season, however, the income from the sale of custom-made shoes already accounted for 1/3 of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Valery Senichev, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková