Creative approach to learning through reading in one-to-one sessions with a pre-teen – Bc. Anežka Kováčová
Bc. Anežka Kováčová
Bakalářská práce
Creative approach to learning through reading in one-to-one sessions with a pre-teen
Creative approach to learning through reading in one-to-one sessions with a pre-teen
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvíjení dovednosti čtení při individuální práci s žákem ve věku deset až třináct let a zvláště tématem jejich motivace vyhledávat anglickou literaturu z vlastního zájmu. Teoretická část práce naznačuje, proč je tak důležité vést mladé studenty angličtiny ke čtení a jak jim určité učební přístupy mohou čtení zpříjemnit. Jedna podkapitola je pak věnována specificky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of reading with pre-teens in one-to-one classes and especially on motivating them to reading books in English for pleasure. The theoretical part of the thesis indicates why it is important to guide young English learners to reading and how certain teaching approaches can be used to make it more attractive. One chapter specifically deals with teaching one-to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s92lv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Designing a Styles- and Strategies-Based Course for Adults
Zita Biberlová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Diagnostika učebních stylů a strategií studentů 1. a 2. roč. střední školy a posluchačů jazykové školy
Jana Janečková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
Dana Plešingerová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ