Bc. Martin ŠEĎA

Diplomová práce

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN

The even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována …více
Abstract:
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project. In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development. In the analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor: 8953

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEĎA, Martin. Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 08. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.