Marie Loskotová

Master's thesis

Skóring a jeho marketingová komunikace společností Bisnode

Scoring and its marketing communications of Bisnode
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci na trhu Business to Business. Cílem práce bylo zhodnocení současné marketingové komunikace produktu certifikace ekonomické kondice firem společnosti Bisnode, který je založen na skóringovém hodnocení a slouží jako nástroj pro podporu obchodních, marketingových a jiných firemních aktivit, a navržení zlepšení této komunikace na základě vlastního …more
Abstract:
This master thesis concerns Business to Business marketing communications. The aim of the thesis was to assess the current marketing communications of Bisnode for financial fitness certification of companies, a product which is based on a scoring evaluation and serves as a tool to support sales, marketing and other corporate activities, and to propose communications improvements based on own market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2015
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Bockstefel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57787