Skóring a jeho marketingová komunikace společností Bisnode – Marie Loskotová
Marie Loskotová
Master's thesis
Skóring a jeho marketingová komunikace společností Bisnode
Scoring and its marketing communications of Bisnode
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci na trhu Business to Business. Cílem práce bylo zhodnocení současné marketingové komunikace produktu certifikace ekonomické kondice firem společnosti Bisnode, který je založen na skóringovém hodnocení a slouží jako nástroj pro podporu obchodních, marketingových a jiných firemních aktivit, a navržení zlepšení této komunikace na základě vlastního …moreAbstract:
This master thesis concerns Business to Business marketing communications. The aim of the thesis was to assess the current marketing communications of Bisnode for financial fitness certification of companies, a product which is based on a scoring evaluation and serves as a tool to support sales, marketing and other corporate activities, and to propose communications improvements based on own market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57787
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Bockstefel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal