Ing. Pavel Bleha

Bachelor's thesis

Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích

The efficiency of advertising in new and traditional media
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích“, je především o nalezení optimálního reklamního mixu pro jednotlivé cílové skupiny příjemců reklamního sdělení. Pro zadavatele reklamy je totiž více než důležité, zda jsou jeho finanční prostředky investovány co nejefektivněji, tedy zda přes vybraná média oslovuje právě jím požadovanou cílovou skupinu. V teoretické části …more
Abstract:
This bachelor thesis called “The efficiency of advertising in new and traditional media,” is mainly about finding the optimal advertising mix for individual target groups of advertising communication recipients. It is very important for ad submitters that their resources are invested most effectively and that through the chosen media they address just the desired target group. The researched media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: Mgr. Lenka Belková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní