Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích – Ing. Pavel Bleha
Ing. Pavel Bleha
Bachelor's thesis
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
The efficiency of advertising in new and traditional media
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích“, je především o nalezení optimálního reklamního mixu pro jednotlivé cílové skupiny příjemců reklamního sdělení. Pro zadavatele reklamy je totiž více než důležité, zda jsou jeho finanční prostředky investovány co nejefektivněji, tedy zda přes vybraná média oslovuje právě jím požadovanou cílovou skupinu. V teoretické části …moreAbstract:
This bachelor thesis called “The efficiency of advertising in new and traditional media,” is mainly about finding the optimal advertising mix for individual target groups of advertising communication recipients. It is very important for ad submitters that their resources are invested most effectively and that through the chosen media they address just the desired target group. The researched media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y7qvi/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Anna Kočová
- Reader: Mgr. Lenka Belková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová