Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích – Ing. Pavel Bleha
Ing. Pavel Bleha
Bakalářská práce
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
The efficiency of advertising in new and traditional media
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích“, je především o nalezení optimálního reklamního mixu pro jednotlivé cílové skupiny příjemců reklamního sdělení. Pro zadavatele reklamy je totiž více než důležité, zda jsou jeho finanční prostředky investovány co nejefektivněji, tedy zda přes vybraná média oslovuje právě jím požadovanou cílovou skupinu. V teoretické části …víceAbstract:
This bachelor thesis called “The efficiency of advertising in new and traditional media,” is mainly about finding the optimal advertising mix for individual target groups of advertising communication recipients. It is very important for ad submitters that their resources are invested most effectively and that through the chosen media they address just the desired target group. The researched media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7qvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: Mgr. Lenka Belková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Barbora Krakešová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Monika Švarcová