Eva Petelíková
Bakalářská práce
Ivan Vyskočil a jeho pedagogika
Ivan Vyskočil and his Pedagogics
Anotace:
V této práci se pokouším propojit vlastní zkušenosti získané kontaktems pedagogikou prof. Ivana Vyskočila a teoretická hlediska zabývající se diváckourecepcí. Moji práci tvoří dvě části.V první části se věnuji fenoménu diváctví. Zaměřuji se především na ontologickýprincip divadelní tvorby a s ním spojenou zpětnovazebnost ve vztahu divák ?herec. Vycházím z tezí Otakara Zicha, Eduarda Bullougha, Jaroslava …víceAbstract:
In this thesis I try to couple my own experience gained through contact withprof. Ivan Vyskočil's pedagogy with the theoretical points of view concerning withan audience reception. My thesis consists of two parts.First part is dedicated to a phenomenon of spectatorship. I focus mainly on theontological principle of theatre production and on the feedback in the relationshipbetween a spectator and an …víceKlíčová slova
psychosomatika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Michal ČUNDERLE
- Oponent: Jan HANČIL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Teorie a kritika
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování diváckých ohlasů školních divadel Janáčkovy akademie múzických umění v Brně ve vztahu k divadelním inscenacím
Markéta Stehlíková -
Slepý projekt - Konference na půdě Janáčkovy akademie múzických umění
Adéla Svídová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Revitalizace kabelážního systému v budově Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně
Jan Špičák -
Uplatnění absolventů Katedry produkce Divadelní fakulty Akademie múzických umění v Praze
Františka Jesenská -
Uplatnění absolventů oboru činoherního herectví Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na trhu práce
Veronika Bošelová -
Zmapování možností Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně //při tvorbě databáze jejich absolventů
Tereza Hořínková -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková