Natálie Klejnová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Red Bull

Marketing strategy of the Red Bull company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci a navrhnout zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti Red Bull. Zlepšení a návrhy budou vycházet ze SWOT analýzy, analýzy marketingové komunikace značky a z výsledků dotazníkového šetření. Veškeré pojmy spojené s marketingem a jeho komunikací jsou vysvětleny v teoretické části práce. Praktická část se soustředí na popis …more
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze marketing communication and propose an improvement of the marketing communication strategy of the Red Bull company. Improvements and suggestions will be based on both the SWOT analysis and the analysis of the brand's marketing communication, as well as the results of the questionnaire survey. All terms related to marketing and its communication are explained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2025

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2025
  • Supervisor: Ing. Julie Holendová
  • Reader: Ing. Ondřej Bačina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.