Natálie Klejnová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Red Bull
Marketing strategy of the Red Bull company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci a navrhnout zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti Red Bull. Zlepšení a návrhy budou vycházet ze SWOT analýzy, analýzy marketingové komunikace značky a z výsledků dotazníkového šetření. Veškeré pojmy spojené s marketingem a jeho komunikací jsou vysvětleny v teoretické části práce. Praktická část se soustředí na popis …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze marketing communication and propose an improvement of the marketing communication strategy of the Red Bull company. Improvements and suggestions will be based on both the SWOT analysis and the analysis of the brand's marketing communication, as well as the results of the questionnaire survey. All terms related to marketing and its communication are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2025
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vwnu4/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2025
- Supervisor: Ing. Julie Holendová
- Reader: Ing. Ondřej Bačina
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček