Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school – Monika KINDLOVÁ
Monika KINDLOVÁ
Master's thesis
Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school
Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school
Abstract:
Anotace Tato magisterská diplomová práce se zabývá čtenářstvím a čtenářskou gramotností žáků v I. období rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání. Teoretická část objasňuje základní pojmy a fakta o čtenářství a čtenářské gramotnosti a soustředí se na činitele a subjekty, kteří se na formování malého čtenáře nejintenzivněji podílí - rozvoj řeči, vliv rodiny, mateřské školy, knihovny a zejména …moreAbstract:
Annotation This master´s dissertation is concerned with reading and reader´s literacy of pupils in the first period of the general education program of the elementary education. Theoretical part is clarifying basic terms and facts about reading and reader´s literacy and it´s focusing on factors and entities, which have a strong influence on taking a form of the young reader ? development of the oral …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ilona Matějovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KINDLOVÁ, Monika. \textit{Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/d20fdo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KINDLOVÁ, Monika. Porovnání čtenářské gramotnosti v období 1.-3.ročníku ZŠ Comparison of readers literacy from the first to the third grade in the elementary school. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová