Bc. My Linh Nguyen

Bachelor's thesis

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Efficiency of marketing mix in a selected company
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku. K výzkumu a zhotovení práce byla zvolena značka Dermacol. Jedná se o českou firmu známou a uznávanou značku s historií. Obecná část práce se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Soustředí se na podstatu marketingu, základní marketingové pojmy a jejich …more
Abstract:
The main topic of the bachelor thesis is the effectiveness of the marketing mix tools of the selected company. For the purpose of the research was chosen the brand Dermacol. The brand is Czech company. I tis well known and recognized brand with a long history. The general part of thesis deals with the definition of the theoretical basis of the issue. It focuses on the principal of marketing, the basic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní