Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. My Linh Nguyen
Bc. My Linh Nguyen
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku. K výzkumu a zhotovení práce byla zvolena značka Dermacol. Jedná se o českou firmu známou a uznávanou značku s historií. Obecná část práce se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Soustředí se na podstatu marketingu, základní marketingové pojmy a jejich …víceAbstract:
The main topic of the bachelor thesis is the effectiveness of the marketing mix tools of the selected company. For the purpose of the research was chosen the brand Dermacol. The brand is Czech company. I tis well known and recognized brand with a long history. The general part of thesis deals with the definition of the theoretical basis of the issue. It focuses on the principal of marketing, the basic …víceKlíčová slova
Marketingový mix efektivita marketingové nástroje produkt cena distribuce propagace reklama podpora prodeje public relations osobní prodej přímý marketing SWOT analýza STEEP analýza BCG matice Porterova analýza pěti sil Dermacol a. s. Marketing mix efficiency marketing tools product price place promotion advertisement sales promotion personal sale direct marketing SWOT analysis STEEP analysis BCG Matrix Porter's five forces analysis Company Dermacol
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p2lpy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova