Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu – Andrea Daďová
Andrea Daďová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu
Communication strategy of the company Ahold on the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současnou komunikační strategií maloobchodní společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Práce dále zkoumá, zda jsou prvky komunikačního mixu ve vztahu společnost -- zákazník využity efektivně a zda je komunikace společnosti pro české spotřebitele vhodná a dostatečná. Teoretická část práce se věnuje především pojmům jako je marketingový mix, marketingová komunikace a její moderní …moreAbstract:
The thesis analyses current communication strategy of the retail company Ahold Czech Republic, a.s. The thesis studies whether the elements of communication mix are used effectively in the relation of company and customers and whether communication of the company for Czech consumers is appropriate and sufficient or not. The theoretical part of the thesis is primarily focused on marketing mix, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46295
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Iva Šlemendová