Sociální reklama a její percepce u mladé generace – Karolína Gerhardtová
Karolína Gerhardtová
Bachelor's thesis
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Social Advertisement and its Perception by Young Generation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociální reklamy a její percepcí u mladé generace středoškolských a vysokoškolských studentů. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti sociálního marketingu, vývojové psychologie u mladých lidí a také emoční aspekty v reklamě. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na porovnání čtyř sociálních reklam, které jsou zaměřené na aktuální sociální problémy …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with social advertisement topic and its perception by young generation, especially secondary school and university students. First part of this work offers theoretical solutions to sphere of social marketing, developmental psychology of young people and also emotional advertisement aspects. Second part of this work is more or less practical and it is focused on comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gerhardtová, Karolína. Sociální reklama a její percepce u mladé generace. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
Etické aspekty sociální práce s osobami s mentálním postižením v sociální službě chráněné bydlení
Pavla Vargová -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ -
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Skončení služebního poměru příslušníků bezpečnostních sborů a jeho sociální dopady
Radim Vylít -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková