Využití písní ve výuce německého jazyka s ohledem na osobnostní a sociální výchovu – Mgr. Veronika Čechová
Mgr. Veronika Čechová
Master's thesis
Využití písní ve výuce německého jazyka s ohledem na osobnostní a sociální výchovu
The Exploitation of Songs in German Lessons in Relation to Social and Personality Education
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo vytvořit metodický materiál, který za podpory písní navrhuje aktivity,jež umožňují integraci prvků osobnostní a sociální výchovy do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ.Abstract:
The ambiton of my diploma paper was production of methodical stuff, which makes it posible to integration of personality and social education in german lessons, with dhe exploitation of songs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q2h6q/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHOVÁ, Veronika. \textit{Využití písní ve výuce německého jazyka s ohledem na osobnostní a sociální výchovu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/d66gqu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Naplňování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova ve 4. ročníku základní školy
Adriana ŠAGÁTOVÁ -
Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova
Prokop Janda -
Zařazení průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do ŠVP
Kristýna Hlaváčová -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině
Barbora Holubová